Egyszerű baracklekvár cukor nélkül
2015. július 09. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Egyszerű baracklekvár cukor nélkül

Gyerekkoromban csak a baracklekvárt voltam hajlandó megenni. Mára ez változott, viszont a házi sárgabaracklekvárra azóta is nosztalgiával gondolok, és azt hiszem, nem véletlenül olyan népszerű. Hiszen a sárgabarack, főleg a magyar kajszi annyira zamatos, lédús, hogy már maga a gyümölcs is felér egy desszerttel. Viszont sajnos télen nem elérhető, így most egy olyan receptet hoztam, ami segít, hogy a hidegben is élvezhessük a nyár ízét. Cukorbetegek, inzulinrezisztensek és vegánok is ehetik. :-)

A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr187613496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nancsa 2015.08.25. 11:52:38

Cukor illetve édesítő nélkül vajon működik ?

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2015.08.25. 11:55:15

@Nancsa: Szia! Tudom, hogy van, aki nélküle készíti, de szerintem a barack héja annyira savanyú tud lenni, hogy kell bele mégis.

Nancsa 2015.08.25. 14:28:51

Köszönöm ! Én nektarinból szeretném elkészíteni és szilvából. Hát majd kitapasztalom :-)

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2015.08.25. 14:30:06

@Nancsa: A szilvát simán lehet cukor nélkül, akár sütőben sütve! :-) A nektarinnal óvatosan, mert könnyen leég. ;-)

kaloz174 2016.07.31. 15:23:27

Köszi a - végre - konkrét, egyszerű leírást! :)

AngélaK 2016.07.31. 15:23:41

Kedves Nóri! Tervezek az idén ilyen lekvárt késziteni. A kérdésem az lenne, hogy milyen állagú lesz? Illetve lehet fele eritrit, fele pedig nyirfacukor? Köszönöm! :)

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2016.08.07. 22:02:58

@AngélaK: Kedves Angéla! Én simán nyírfacukorral szoktam, azzal rendben szokott sikerülni. Van, aki pedig mindenféle édesítés nélkül készíti. Szerintem egy próbát megér a fele nyírfa/fele eritrites keverékkel. :-)

Annamanna6 2018.06.09. 15:53:50

Még nem csináltam lekvárt pektinnel, rákerestem és a Te recepted jött elő. Holnap cseresznyelekvárt rakok el így, a recepted alapján, eritrittel.
Köszi az ötletet.
süti beállítások módosítása