Kolbászos káposztaleves tönkölybúzával
2016. február 28. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Kolbászos káposztaleves tönkölybúzával

Nagyon szeretem a leveseket, és sok szempontból fontos fogásnak tartom őket, nem véletlenül szenteltem külön fejezetet nekik a cukorbetegeknek, inzulin-rezisztenseknek és életmódváltóknak szóló, szélsőségmentes szénhidrát diétás tanfolyamaimon.

Mostanában szeretem a leveseket gabonával dúsítani, és az egyik nagy kedvencem a tönkölybúza lett, szerintem nagyon sokféleképpen bevethető, de erről majd egy későbbi bejegyzésben bővebben is írok. Ma egy nagyon jó kis laktató levest hoztam, ami nem csak pikán és rostban gazdag, hanem nagyon finom, melengető, és végtelenül egyszerű elkészíteni is. Természetesen beilleszthető cukorbetegek és inzulin-rezisztensek diétájába is, de laktózérzékenyek is fogyaszthatják. :-)

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr938426858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása