Házi diétás babapiskóta egyszerűen
2016. május 05. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Házi diétás babapiskóta egyszerűen

Nem terveztem babapiskótát sütni, még sosem csináltam, és izgultam is, hogy valódi cukor nélkül vajon milyen lenne. Viszont a minap a kicsi lányom azzal állított haza, hogy ő bizony babapiskótát szeretne enni, mert pár hete egy kislány pajtásánál teljes kiőrlésű babapiskótát evett. Igaz, boltit. Körbenéztem, mit mond a Google, de bevallom, igazán egy receptnél sem éreztem azt, hogy: igen, ez lesz az én receptem, mert vagy cukor volt benne, vagy olyan hozzávaló, ami nálunk nem evidencia, vagy a kép nem győzött meg. A kedvencem pedig, amikor valaki hozzávalóként leírta, hogy: diabetikus liszt. Csodás, köszi, ettől tényleg okosabb lettem.

Lényeg a lényeg, hogy picit ugyan vaktában, de összekutyultam egyet, és működött. Leszámítva, hogy szuperbénáztam a formázásnál, egy idő után már egész vállalható lett a kezdeti tócsák után. Nyilván lehet szebbeket varázsolni, de úgy döntöttem: első próbálkozásra vállalható és egész szép lett. Nem mellesleg nagyon finom, egész gyorsan megvolt, és a kislányom irtó boldog volt tőle. Ja, és szénhidrát diétába illeszthető, de ez már megszokhattátok tőlem. :-)

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr748689392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása