Epres chiapuding, így szeretlek!
2016. május 27. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Epres chiapuding, így szeretlek!

Sokáig távolról szemléltem csak a chiamagot, és a pudingnak a gondolatától - mondhatni - fáztam. Nem vagyok pudingrajongó, nem szeretem a rengő-rázkódó-kocsonyás ételeket, bár a csokipudingom óta "javultam". :-) Aztán annyi áldásos tulajdonságáról olvastam, hogy csak rávettem magamat a chiapuding elkészítésére, és jé: ez jó! Sokféleképpen készíthető, én az eper aktualitásából adódóan eperrel készítettem, de biztos finom más gyümölccsel is, nyáron igazán lehet majd tobzódni! Szerintem tízóraiként a legjobb, de akár desszertként is fogyasztható. Ami pedig a legjobb, hogy beilleszthető cukorbetegek és inzulin-rezisztensek diétájába, így még egy ok, amiért hálásak lehetünk a természetnek. :-) Ezzel a recepttel nyilván nem találtam fel a "langyos vizet", de mivel engem az foglalkoztat, hogy az én oldalamon mit találnak az olvasóim, mindenképpen meg akartam osztani. Az áztatás miatt kicsit időigényes, de a nettó munka vele tényleg nincs 5 percnél több. Rohanós hétköznapokon is prímán bevethető. :-) Még a kislányom is rajongott érte!

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr578750708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása