Szuper egyszerű málnás nyalókafagyi
2016. június 21. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Szuper egyszerű málnás nyalókafagyi

Hétvégén szülinapi kiscsajparti volt nálunk. Bevallom, nem vagyok túl rutinos a témában egyelőre, de feltételeztem, hogy egy csokitortával és némi nyalókás málnafagyival nem nyúlhatok mellé. Nos, elakadtunk a csokitortánál, a málnafagyi elfelejtődött, de azért megmutatom. Már ugyan volt egy málnafagyirecept a blogon, de ez most más receptúra, tejföllel és steviás eritrittel készült, és nem turmixolgattam óránként a jégkristályokat, hanem összeállítás után beletöltögettem ezekbe a színes ikeás formákba. Már szerencsére itthon is lehet kapni, de ezt még a barátnőm szerezte nekem Prágából. Ja, és 1 darabban mindössze 2,62 g szénhidrát van! ;-)

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr828829842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása