Tejmentes fahéjas-mogyorós zabkása
2016. november 15. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Tejmentes fahéjas-mogyorós zabkása

Ki mondta, hogy egy kása csak unalmas lehet? Nos, kb. 1 éve még én is berzenkedve gondoltam a zabkására, mert valljuk be, nem egy csinos látvány. Tudom-tudom, ételfotókon szuper szépen megkomponálják, gyümölcsökkel és minden izgalmas kiegészítővel gyönyörűségeket alkotnak belőle. Nem mondom, hogy lehetetlen, de erre nekem tuti nincs időm (meg gondolom, reggel feltétlenül igényem se :-)). Tegyük hozzá, hogy az én IR-es szénhidrát diétámba a reggeli gyümölcsevés nem is fér bele, így a csodakompozíciók alapanyagai igencsak limitáltak. Szóval az én zabkásám nem lesz szuper szép, viszont finom, és ma már annyira megszerette a család, hogy a kislányom és a férjem reggelente rendszeresen kéri. :-)

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr4411963423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása