Sütőtökös-cukkinis-csokis tarte
2016. december 11. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Sütőtökös-cukkinis-csokis tarte

Mindig is vágytam sütőben süthető csokitortára, de bárhol néztem szét a világhálón, mindig valami hihetetlenül cukros, tömény édességre bukkantam, amire régen boldogan bólintottam volna, most viszont nem opció. Azt sejtettem, hogy jó barátomat, a cukkinit most is bevetem, és ha már a sütőtökös brownie-nál olyan jól működött a sütőtök, itt is megadtam neki is az esélyt. Az eredeti tarte-tészta receptjét Sallay Fanni (Cake Shop) Álom sütikivitelben című könyvében néztem ki, majd alakítottam át szénhidrát diétába illeszthetővé úgy, hogy cukorbetegek és inzulin-rezisztensek is megehessék. Illetve adtam hozzá egy tojást is, mert féltem, hogy a teljes kiőrlésűek miatt nem fog összeállni a tészta. Igazi mély ízvilágú, ünnepi desszert lett. Még ha kicsit meredeken is hangzik, simán a család kedvence lehet. A csillogó csokimáz el is hagyható, de attól lesz igazán ünnepi, és ami még engem is meglepett, hogy 1 szelet tarte-ban (ez a az egész 1/16-át jelenti) mindössze 11,84 g szénhidrát van. Ha nem szeretjük a sütőtököt, simán helyettesítsük cukkinivel, és persze fűszerezzük még kedvünkre!

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr2712040745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása