Céklás-mogyorós-csokis tarte
2016. december 22. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Céklás-mogyorós-csokis tarte

A minap eszembe jutott, hogy rég volt már céklás recept a blogon, nekem meg épp volt egy adag főtt céklám. Tudjátok, mennyire szeretem a céklát: nem csak ásványi anyagban gazdag, de finom, és nagyon sokféleképpen felhasználható is. Így esett meg, hogy ez az adag cékla bekerült egy családi szülinapra készült tortába. Sejtettem, ha párosítom némi mogyoróval és csokival, azért nagyon nem lövök mellé, de hogy ilyen finom lesz, nem is gondoltam. Na, jó reméltem! Természetesen ez a recept is beilleszthető cukorbetegek és inzulin-rezisztensek szénhidrát diétájába, és sokkal kevesebb macera elkészíteni, mint amennyire csinos lesz a végeredmény. :-)

A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr5512068641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása