Sajtos-sütőtökös túrólepény a sütőből
2016. november 04. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Sajtos-sütőtökös túrólepény a sütőből

Ígértem nektek sütőtökös recepteket, íme a következő! Teljesen véletlen felfedezés és kísérletezés eredménye, de annyira jó lett, hogy muszáj megmutatnom. Cukorbetegek és inzulin-rezisztensek szénhidrát diétájába beilleszthető, alacsony szénhidráttartalmú, laktató, lényegében bármelyik étkezésre fogyaszthatjuk és nagyon finom. Kell ennél több? :-) Ráadásul szerintem így még azok a gyerekek is meg fogják enni, akik amúgy irtóznak a sütőtöktől, a túrótól és a tojástól.

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr5311931159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titti72 2016.11.06. 13:50:27

Megcsináltam. Kevés bele a só és a bors, bár ez ízlések és pofonok. A sütőpapír viszont nem kellene, mert ráragadt az egész, s nem lehetett leszedni. Egyszerűbb a kikent tepsi, s tuti lett volna.

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2016.11.06. 13:54:45

@Titti72: Köszönöm a visszajelzést. Sajnálom, hogy neked nem sikerült, nálam nem volt leragadási probléma, egy palacsintalapáttal simán meg tudtam fordítani. :-)

Sierrababa 2016.11.07. 04:15:57

Nagyon finom lett! Még jó hogy dupla adagot csináltam, így holnap lesz ebédem is. A bors és a só mellett egy pici szerecsendiót is tettem hozzá, nekem az nagyon passzol a sütőtökhöz. A két gyerek (egy és négy éves) falta, pedig a négy éves nagyon berzenkedik a sütőtöktől amúgy :) Én is sütőpapírra tettem, de egyáltalán nem ragadt le. Bevallom, a megforgatásával nem játszottam, szépen megsült a teteje is légkeveréses sütőben. Titti, lehet hogy picit nagyobbak voltak a tojásaid, és ezért kicsit híg lett a keverék. Legközelebb dobj hozzá még egy kanál zabpelyhet, hogy olyan fasírt állagú legyen.

Attilajukkaja 2016.12.30. 12:23:25

En is megcsinaltam. Nekem sem ragadt le, pedig meg is forditottam. Egy kis szerecsendiot is reszeltem bele. Legkozelebb curry porral probalom fuszerezni. ;o)
Nagyon finom lett!

fatalona 2017.01.08. 17:10:20

Nagyszerű recept! Kedvenc lett! 2 hét alatt már harmadszorra sütöttem. nekem sem ragadt le, kicsivel több zabpelyhet tettem bele, amit itt olvastam ötletként!
süti beállítások módosítása