Erdei gyümölcsös morzsasüti nem csak lustáknak
2017. március 16. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Erdei gyümölcsös morzsasüti nem csak lustáknak

Avagy hogy használd fel a télen a mélyhűtődben ragadt gyümölcsöket. Nem mondanám, hogy életem legjobb fotóit sikerült csinálni erről a crumble-ről, de ez ne kedvetlenítsen el senkit, mert ezt az édességet hihetetlenül egyszerű elkészíteni. Az is szuper, hogy cukorbetegek és inzulin-rezisztensek is beleilleszthetik szénhidrát diétájukba: akár tízóraiként, akár uzsonnaként is megállja a helyét, de szerintem ebéd után is bevethető desszertként. Az eredeti receptet a The Puur oldalán láttam, és bár módosítottam rajta némileg (csupán azért, mert nálam ezek az alapanyagok voltak itthon), nagyon köszönöm, Lányok, az inspirációt! Mindig szemeztem a morzsasütivel, és tuti, hogy fogok még készíteni sokféle verzióban, mert igazi lusta-süti és szerintem gyerekeknek is szuper uzsonna. Nézzük az én verziómat!

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr912343599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása