Mennyei vegán brownie cukkinivel
2015. május 28. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Mennyei vegán brownie cukkinivel

Nézted már végig a receptjeimet? Azt hiszem, Neked is feltűnt, hogy bizony szeretem a csokit. Na, a mexikói csokis csirkét pont nem, de édességek esetén igen előkelő helyet foglal, mint alapanyag. Amióta lehet magas kakaótartalmú, hagyományos csokikhoz képest alacsony szénhidráttartalmúakat is kapni – méghozzá elérhető áron – azóta meg nyugodtabban is eszem (persze nem ész nélkül).

Épp egy klassz képzésen veszek részt, ahova el is vittem már a pekándiós – mandulalisztes brownie-mat, amikor is eszembe jutott az egyik kedves csoporttársam, aki vegán: ergo semmi állati eredetűt nem eszik. Bevallom, ezt összehozni a szénhidrát diétával nem egyszerű, pláne brownie-val, de örömmel jelentem: nem lehetetlen! Mivel az érintettől hálás pillantásokat kaptam, meg is mutatom az eredményt. :-)

Hogy miért jut eszembe nyár kezdetén brownie-t hozni? Mert az egyik alkotóelem nem más, mint a cukkini! Bátorság, vagányság, ne ijedj meg, a végeredmény nem „zöldízű”, hanem krémes és nagyon csokoládés desszert! Ja, és részben a cukkininek és a magas kakaótartalmú csokoládénak köszönhetően ez az édesség igazán alacsony szénhidráttartamú, cukorbetegek és inzulinrezisztensek is nyugodtan megehetik! :-)

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr897499212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Segna 2015.06.04. 10:35:55

Megcsináltam az ádázul fogyókúrázó barátnőmnek. A csaj majdnem elsírta magát, h végre ehet egy kis finomságot. ;-)
Én vanília helyett kardamont raktam bele, nem rítt ki belőle.
Szóval nagy siker volt, köszönjük a receptet, elmentettem, biztos lesz ismétlés belőle.

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2015.06.04. 10:42:01

@Segna: Azta, nagyon-nagyon örülök, ez szuper hír! Köszönöm, hogy kipróbáltátok! :-)

Eni_ 2015.06.19. 15:47:55

Szia! :) Elöször is gratulálni szeretnék az oldaladhoz nagyon tetszenek a receptjeid! :)) El szeretném készíteni ezt a süteményt és az lenne a kérdésem hogy szezám és tönköly liszt helyett ch csökkentett és zablisztel is működne szerinted? Előre is köszönöm! További szép napot :)

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2015.06.19. 16:31:00

@Eni_: Szia! Nagyon köszönöm! :-)
Szerintem működhet így is a recept, csak vedd figyelembe az eltérő ch értékeket. :-) Kíváncsi vagyok a tapasztalatodra!

bloodorange 2015.09.19. 20:57:24

Zabliszt-tönkölyliszt-barnarizsliszt volt nálam a kombináció és mivel én kakaót sem (így sajna csokit sem) ehetek,karobot használtam és plussz kókuszzsírt. A végén kicsit folyós lett,tettem bele még egy kis kókuszlisztet is. Ja,és megbolondítottam még rum és mogyorós csoki aromával. Hú de fincsi lett!
süti beállítások módosítása