Gyors, fűszeres paradicsomleves csicseriborsóval
2016. szeptember 18. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Gyors, fűszeres paradicsomleves csicseriborsóval

Múlt héten egy kedves barátnőmék kantinjában ettem egy egész finom csicseriborsós-spenótos paradicsomlevest. Nos, ebben a receptben spenót nincs, viszont csicseriborsó igen, és ha lehet, házilag készítve még jobb lett. Nem utolsó sorban pedig extra gyorsan készen van! Bevallom, eddig nem voltam közelebbi viszonyban a csicseriborsóval, de most nagyon lelkes lettem, és azt vettem észre, hogy ezt a levest csak enném és enném és enném...biztos lesz majd pár receptem, amibe belecsempészem. Hogy miért jó a csicseriborsó? Mert növényi fehérjében és ásványi anyagokban gazdag, tápláló, laktató, beilleszthető cukorbetegek és inzulin-rezisztensek diétájába (lassan felszívódó szénhidrát), és rengeteg módon felhasználható!

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr3311721671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása