5 perces pirított magkeverék
2016. november 13. írta: Nóri, Diéták és Álmok

5 perces pirított magkeverék

Biztos észrevettétek, hogy szeretek magokat szórni az ételeimre. Azon túl, hogy ásványi anyagokban gazdagnak tarom őket, leginkább azért, mert finomak és feldobják az ételt. Szeretem leveseken, kásákon, de akár salátákhoz és köretekhez keverve is. Szerintem beilleszthetőek cukorbetegek és inzulin-rezisztensek szénhidrát diétájába, és én számolom a szénhidráttartalmát is. Igen, tudom, hogy van kalóriatartalmuk, de ésszerű keretek között fogyasztva szerintem inkább hozzátesznek az egészségünkhöz, mint elvesznek. Mostanában az alábbi keveréket szoktam elkészíteni, pofátlanul egyszerű recept, tudom. Az pedig külön jó élmény, hogy jé, a chiamag pirítva is finom. :-)

A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr9211958463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása