Málnaálom: gyors házi málnafagylalt, amiből bátran ehetsz
2014. június 29. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Málnaálom: gyors házi málnafagylalt, amiből bátran ehetsz

 

Várandósságom alatt édesség iránti vágyam egyik megmentője volt a házi diabetikus fagylalt, amit lelkesen kanalazott a családom is. Mivel itt a kánikula, hétvégére ezt a könnyű receptet hoztam, amit cukorbetegek is nyugodtan fogyaszthatnak, és ami ráadásul fagylaltgép nélkül is elkészíthető! Friss és fagyasztott málnából egyaránt elkészíthető. :-)

A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr326446921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzs 2014.07.03. 13:41:49

nem akarok kekeckedni, de a görög joghurt az nem cukros? Vagy van natúr görög joghurt is?

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2014.07.03. 13:50:48

Nem veszem kekeckedésnek. :) Ne a Danone görög joghurtra gondolj, hanem a rendes hagyományosra, ami NEM cukrozott! Hiper-szuperekben is árulják már. Én egy Greeki márkájút vettem. Természetesen ennek is van szénhidráttartalma, mint minden tejterméknek, de a receptben már ezzel kalkuláltam. :-)
...és nem, NINCS benne hozzáadott cukor. :)

mzs 2014.07.04. 08:04:52

jaaaa, értem! Mentségemre szóljon, hogy nem szeretem a joghurtot, szóval sosem veszem, max. a kisfiamnak, és amikor mi görög joghurtot vettünk eddig, az mindig cukros volt. Igen, talán a Danone volt az! :)
süti beállítások módosítása