Gyors klasszikus: sült habos madártej
2015. április 30. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Gyors klasszikus: sült habos madártej

Édesapám nagy kedvence a madártej, cserébe az Anyukám rá sem tud nézni, így amikor szökőévben egyszer mégis készített, akkor azt bizony kóstolás nélkül. Mégis mindig tökéletes volt. Életem első madártejét én is az Apukámnak készítettem…nos…nem lett tökéletes, de ő mégis nagyon boldog volt. Azóta szerencsére csiszolódott a tudás, és már tudom, lehet ezt sokkal egyszerűbben, habfőzőcske nélkül is. Semmi extra nem kell hozzá, és mindössze 5 hozzávalóból elkészül. Cukorbetegek/IR-esek is beilleszthetik szénhidrát diétájukba. Én laktózmentes tejből készítettem, így akár laktózérzékenyek is megehetik, de hagyományos tejjel is működik a recept. 30-35 perc alatt kész is van!

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr837418306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófia Meggyesi 2015.05.01. 15:51:53

Szia! Ha eritrittel készül, akkor csak hat adag lesz belőle? :-) Bár tény, hogy úgy diétásabb, tehát lehet belőle "nagyobb" adagot is enni :-)

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2015.05.01. 15:53:16

@Zsófia Meggyesi: Szia! :-) Nem, elírtam, 1/8-ad az. Nagyon köszönöm, hogy szóltál, javítottam is! :-)

Segna 2015.05.02. 17:26:22

Anyám régóta süti a habot a madártejre, egyszerűen isteni úgy. Ő sütés előtt egy kis házi baracklekvárt 1 ev kanálnyit (összesen!) kever bele gyengéden. Jó-jó úgy nem kalória és cukor mentes, de esetleg diétás lekvárral javaslom kipróbálni. A lekvár apró csillogó kis gömbökben sül meg, és így még széppé is teszi a finomságot.
Aki pedig ünnepre készíti, és megengedheti magának, egy kis karamell szálacskákat is húzhat rájuk.
Uhh kedvet kaptam, irány a mélyhűtő, elő a kallódó fagyott tojásfehérjékkel!
süti beállítások módosítása