Pikáns kápiás-gombás tészta
2015. január 03. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Pikáns kápiás-gombás tészta

Azt hiszem, kislányként az egyik első étel, amit önállóan megfőztem, egy gombapaprikás volt. A szósz isteni lett, de a tésztát botrányosan szétfőztem. :-) Nos, azóta megtanultam tésztát főzni, a gombaszósz viszont maradt a kedvencek között. A ma hozott receptet egy kis kápia paprikával és chilivel dobtuk fel. Cukorbetegek/IR-esek nyugodtan ehetik, egy adag szószban (10 dkg) össz-vissz 4,1 g szénhidrát van! :-)

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr557037507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Fözte 2015.01.28. 20:07:23

Kedves Nóri!

Éppen most készítettem el a holnapi ebéd gyanánt ezt az ételt. Na jó dobtam alá egy nagyon kicsi igazi házi kolbászt az íz kedvéért. Mit ne mondjak, nagyon finom lett.
Igazán nagy segítségemre vannak a receptjeid. A következő a karfiol lesz pirított baconnal. És főleg a számolás a ch.-t illetően!
Isten áldjon érte!
Köszönet a finomságokért!

Nóri, Diéták és Álmok · http://dietakesalmok.blog.hu/ 2015.01.28. 20:27:48

@Orsi Fözte: Kedves Orsi, köszönöm kedves szavaidat, és hogy kipróbáltad ezt a receptet is! :-)
süti beállítások módosítása