Parmezános-diós almafalatok
2015. január 16. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Parmezános-diós almafalatok

Ismét egy nagyon egyszerű receptet hoztam Nektek mindössze 3 hozzávalóval. Almát hajszálvékony karikára vágtam, meghempergettem parmezánban, megszórtam durvára vágott dióval, 160 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt megsütöttem. Az eredmény pedig: WOW! :-) Jól jöhet hétvégi egészséges nassolnivalónak, de egy cukorbetegnek/IR-esnek is pompás uzsonna lehet.

A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr227080449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása