Isteni bazsalikomos cukkinikence
2016. július 31. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Isteni bazsalikomos cukkinikence

Itt vagyok, itt vagyok, nem vesztem el teljesen, csupán az eddigi nyár szuper sűrű volt: költözés, oviszünet, kertrendezés, és lesz valami izgi meglepetés is hamarosan, de addig is: hozok Nektek egy szuper bazsalikomos cukkinis kencét, ami pláne így nyáron jól jöhet szendvicsbe, de szerintem – eltekintve a cukkini árától – bármikor bevethető. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy épp a kertecskémben érik a cukkini, bazsalikom is van benne, így túl messzire nem kellett mennem az alapanyagokért. Nem csak cukorbetegek és inzulinrezisztensek ehetik, hanem gluténérzékenyek és laktózérzékenyek is.

 A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr838926666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása