Pecsételhető mandulás keksz
2016. december 16. írta: Nóri, Diéták és Álmok

Pecsételhető mandulás keksz

Az egész úgy indult, hogy a férjem meglepett két sütipecséttel, amit még azon frissiben ki is próbáltam. Nyilván diétásítottam, hogy cukorbetegség és inzulin-rezisztencia esetén szénhidrát diétába is illeszthető legyen. Már hetek óta kinéztem Bardócz Évi receptjét, ami annyira gyönyörű, hogy tudtam, ezt szeretném majd átalakítani (az engedélyével persze). Az istenért sem akart összeállni a tészta, tettem hozzá plusz egy tojássárgáját, 4! ek. hideg vizet, mire végre valahára, nagy nehezen méltóztatott összeállni. Hűtőbe beraktam pihentetni, majd formáztam, pecsételtem, egész jól lehetett vele dolgozni, hurrá. Megsült, pofás lett, beleharaptam: hú de finom, és hű de nem omlik, ahogy az eredeti recept írja. Oké, tény, hogy diétásítottam, bekavarhat a teljes kiőrlésű liszt és a mandulaliszt is. Na, de ennyire? Eltelt egy fél nap, mire leesett, hogy eredetileg csak fél adag kekszet akartam sütni, ezért a vajat tényleg lefeleztem, de semmi mást. Így megint nekiálltam, persze így már a tészta összeállt hipp-hopp, és álomszerűen finom és omlós lett. Az illata meg… pont amilyennek elképzelek egy igazi, meleg, sütiillatú otthont.

A recept további részét IDE KATTINTVA találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietakesalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr4112053013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása